مطالعات حکمرانی علم و آموزش عالی

نشر مجموعه ای از مطالعات و تجربیات حلقه حکمرانی پژوهش و آموزش عالی

مطالعات حکمرانی علم و آموزش عالی

نشر مجموعه ای از مطالعات و تجربیات حلقه حکمرانی پژوهش و آموزش عالی

باید از حوزه هاى علمیه یک عالِمى به تمام معنا متعهد بیرون بیاید، و مرکز ساخت انسان باشد؛ و دانشگاه هم مرکز ساخت انسان {باشد}.امام خمینی(رحمه الله علیه)
علوم انسانی هوای تنفسی مجموعه‌های نخبه کشور است که هدایت جامعه را بر عهده دارند بنابراین آلوده یا پاک بودن این هوای تنفسی بسیار تعیین کننده است.
علوم انسانی روح دانش است. حقیقتاً همه‌ی دانشها، همه‌ی تحرکات برتر در یک جامعه، مثل یک کالبد است که روح آن، علوم انسانی است.امام خامنه ای(حفظه الله)

معرفی پایگاه علمی سیویلیکا

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ

سایت سیویلیکا

پایگاه سیویلیکا از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در خصوص نمایه سازی کنفرانسهای کشور آغاز نموده است و تاکنون در این پایگاه نزدیک به ۴۰۰ هزار عنوان مقاله از کنفرانسها نمایه سازی شده است. سیویلیکا کاملا یک مجموعه خصوصی است و ثابت نموده است که در طول یک دهه فعالیت خود، صداقت و امانت را در روند فعالیتهای خود حفظ نموده است. سیویلیکا به عنوان یک ناشر کامل خصوصی، مستقل و خارج از چهارچوب دانشگاهها، و بدنه وزارت علوم، داده های آماره خود را تجزیه تحلیل نموده و بر اساس آن آمار تولید علم در مراکز کشور را ارائه نماید. 
تا این لحظه ۲,۸۴۶ عنوان کنفرانس در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی شده است.

درواقع این پایگاه ناشر تخصصی کنفرانس های کشور است که از طریق دسترسی به داده های تولید علم کشور اقدام به تولید اطلاعات بسیار مفیدی دست می زند. نمونه ای از این اطلاعات در عکس زیر نمایش داده شده است. 

                   آمار اولیه تولید علم ایران

شما می توانید در این آدرس رتبه ی دانشگاه یا موسسه آموزشی خود را با شاخص میزان تولید علمی مشاهده کنید. البته رتبه بندی دانشگاه یک مقوله بسیار مهم است که ان شاء الله در آینده در باره آن مطالبی عرصه خواهد شد. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۱۱
  • ۱۷۵ نمایش
  • محمد واثقی بادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی