مطالعات حکمرانی علم و آموزش عالی

نشر مجموعه ای از مطالعات و تجربیات حلقه حکمرانی پژوهش و آموزش عالی

مطالعات حکمرانی علم و آموزش عالی

نشر مجموعه ای از مطالعات و تجربیات حلقه حکمرانی پژوهش و آموزش عالی

باید از حوزه هاى علمیه یک عالِمى به تمام معنا متعهد بیرون بیاید، و مرکز ساخت انسان باشد؛ و دانشگاه هم مرکز ساخت انسان {باشد}.امام خمینی(رحمه الله علیه)
علوم انسانی هوای تنفسی مجموعه‌های نخبه کشور است که هدایت جامعه را بر عهده دارند بنابراین آلوده یا پاک بودن این هوای تنفسی بسیار تعیین کننده است.
علوم انسانی روح دانش است. حقیقتاً همه‌ی دانشها، همه‌ی تحرکات برتر در یک جامعه، مثل یک کالبد است که روح آن، علوم انسانی است.امام خامنه ای(حفظه الله)

پدیده ممتاز دانشگاه امام صادق(ع)

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

ششمین جلسه هیات امنای جامعه امام صادق(ع) با حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس هیات امنا و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه امام صادق(ع)، در این جلسه اساسنامه جدید جامعه امام صادق(ع) به تصویب نهایی  رسید.

همچنین اعضای جدید هیات مدیره جامعه امام صادق(ع) نیز انتخاب شدند.

دانشگاه امام صادق (ع) از سوی رهبرمعظم انقلاب، پدیده ی ممتاز نامگذاری شده است که می تواند کانون تحول و ارتقاء معارف اسلامی و علوم انسانی باشد. انتظار این است که این مرکز به عنوان یک دانشگاه الگو سرعت بیشتری در کارهای روزمره خود بدهد و به قولی مدیریت جهادی را برای رسیدن به قله های بزرگ ترسیم شده بر خود دانشگاه حاکم کند. طبیعتا این فضا ابتدا باید از هیات امنا شروع شده و به دیگر قسمت های دانشگاه سرریز شود. 



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۰۷
  • ۸۴۶ نمایش
  • محمد واثقی بادی

نظرات (۱)

  • رامین رزاقی
  • خوبه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی